آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استفاده بهینه عطایی از ظرفیت‌های لیگ ملت‌ها |‌ای کاش نام مصدومان رد نمی‌شد!

  • کد خبر: ۱۱۴۴۸۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
استفاده بهینه عطایی از ظرفیت‌های لیگ ملت‌ها |‌ای کاش نام مصدومان رد نمی‌شد!
فاضل پژومان و احسان دانش دوست جای علی رمضانی و اسماعیل مسافر را در تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم لیگ ملت‌ها خواهند گرفت .

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اضافه شدن ابوالفضل قلی پور به دنبال فاضل پژومان و احسان دانش دوست به جمع بازیکنانی که قرار است در هفته سوم لیگ ملت ها، در ترکیب تیم ملی در گدانسک محک بخورند، مجموع نفراتی که در سه هفته دور گروهی مورد استفاده قرار خواهند گرفت به ۱۹ تن خواهد رسید.
بخ نظر می‌رسد پزشکان معتمد فدراسیون، باید نظر دقیق تری بابت رسیدن احتمالی کریمی، مجرد و صالحی می‌دادند تا در صورت مصدومیت اسم شان در لیست ۲۵ نفره قطعی گنجانده نمی‌شد. باز هم می‌شد از بازیکنان خوب دیگری مثل محمد، ولی زاده و سلیم چپرلی و چند چهره جوان دیگر هم در این بازی‌ها بهره می‌بردیم و انگیره بخشی می‌کردیم. آنوقت می‌شد بطور کامل به تحسین کادر تمام ایرانی پرداخت که بر خلاف اسلاف خارجی شان در اقدامی درست، باعث استفاده کامل و بهینه والیبال ایران پس از سال‌ها از لیگ ملت‌ها می‌شدند و باز هم باید گفت بیشتر از ادوار قبلی این اتفاق افتاد و دستشان درد نکند.
کاری که می‌بایستی از المپیک ریو به بعد همواره جزو برنامه‌های اصلی تیم ملی در لیگ ملت‌ها بود، تا هم اکنون ما نیز مثل بسیاری از کشور‌های صاحب والیبال و حتی رقیب آسیایی، چون ژاپن می‌توانستیم در آن واحد صاحب دو تیم می‌بودیم.
ژاپنی‌ها در همین بازی ها، بار‌ها بدلیل فاصله نزدیک برخی دیدار‌ها همانند روز بازی با آمریکا، ایتالیا، فرانسه و اسلوونی با دو تیم مجزا به مصاف رقبا رفتند و هیچ گاه نیز نگران مصدومیت مهره‌های کلیدی خود و نتیجه نشدند!
آنوقت ما بدون آینده نگری همه ساله به رغم پر کردن لیستی بلندبالا و ۲۵ نفره، نهایتا بار تیم ملی را روی دوش ۸ تا ۱۰ نفر گذاشته و در بازی‌های فرسایشی بی نتیجه، عایدی جز شماری بازیکن مصدوم و خسته نداشتیم.
این در حالی بود که رقبای ما با تقسیم درست بازیکنان جوان و باتجربه و استفاده بجا از بازیکنان اصلی و فرعی، هم نتیجه خوبی از لیگ ملت‌ها گرفتند و هم موفق شدند، فرآیند تغییر نسل را هم به شکل اصولی و تدریجی خوب جلو برده و هرگز رنگ افت بح خود نبینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->